Meer over buro M.E.C.
Stacks Image 116

Breed netwerk

Buro M.E.C. heeft een breed netwerk binnen het werkveld en werkt graag samen met verschillende bureaus en ZZP-ers. Zo kunnen zowel grote als kleine opdrachten worden aangepakt.

Als het nodig is brengt Buro M.E.C. u in contact met de juiste personen, zonder verdere tussenkomst. Buro M.E.C. kan ook de begeleiding van een multidisciplinair team voor u verzorgen.
Buro M.E.C. heeft in samenwerking met buro Blink een uniek nieuwbouwconcept ontwikkelt, een unieke strategie om er voor te zorgen dat uw project verkoopt. Binnenkort meer informatie op deze website.
Stacks Image 759
Meer weten? Neem contact op met Buro M.E.C.
Stacks Image 757

Structurele aanpak

De opgave wordt structureel aangepakt, waarbij u als opdrachtgever nauw bent betrokken. Er wordt helder in beeld gebracht wat de behoefte is op de locatie of binnen het werkveld. Ook krijgt u een beeld van de doelgroep en hoe zij het beste benaderd kunnen worden.

Er wordt geadviseerd op wat voor manier bepaalde communicatiemiddelen kunnen worden ingezet, er wordt een verkoopplan gemaakt en dit wordt in overleg verder uitgewerkt.



Buro M.E.C. kijkt waar de doelgroep zich bevindt. In plaats van alleen een groot bouwbord op een leeg terrein te plaatsen zoekt buro M.E.C. uw doelgroep actief op. Dit kan ook in het plaatselijke eetcafé of de sportkantine zijn. Doormiddel van het juiste promotiemateriaal zorgt buro M.E.C. dat er positief over uw project wordt gesproken. Zo ontstaat er een sneeuwbal effect en komt uw project bij de juiste doelgroep terecht.

Dat is echte gebiedspromotie!


Verfrissende blik

Buro M.E.C. geeft een verfrissende nuchtere blik op de marketing van uw bedrijf, project of product. Buro M.E.C. kijkt verder dan alleen de geijkte brochure en website. Dat is niet meer voldoende. De vraag is hoe wordt de doelgroep bereikt en welke communicatiemiddelen sluiten aan. Soms is dat die brochure, maar denk ook aan een digitale nieuwsbrief, advertentie of social media.
Stacks Image 95

Vernieuwende kijk op verkoop
Buro M.E.C. adviseert ontwikkelaar om op een andere manier in de verkoop te gaan. Niet meer via de traditionele makelaar, maar zelf de verkoop doen. Is het niet raar dat een ontwikkelaar soms maanden/jaren bezig is met een project en vervolgens een heel belangrijk onderdeel, namelijk de verkoop, uit handen geeft? Waarom niet binnenshuis houden? Dit is iets waar Buro M.E.C. u heel goed bij kan helpen!

Deze pagina delen:

[Sleeker_special_clear]